Bu Sitede Ara

GOOGLE SORULAN EN SAÇMA SORULAR

Google öss danışmanı sananların soruları
eşit agırlıkcılar sözelden tercıh yapabılır mı?
eşit ağırlıkçılar hangi soruları yapmalı (hepsini yap işte adı üstünde EAsın: ağırlığı eşit tutmalısın)
eşit ağırlıkçılar hangi bölümü seçer (hep de EAcılar soruyor)
maddede dolaşımla alakalı öss de çıkmış sorular (ya bu soruyla benim sayfa nasıl açılmış çözemedim)
Popüler olma meraklılarının soruları:
popüler kızlar blog (bunu farklı şehirlerden en az yirmi kişi yazmış ne kadar popüler kız meraklısı varmış memlekette)
Popülerlik Kuralları (Vay bee!!! )
Güzel kızlar ezik kızlara neler der? (yahu gülsem mi ağlasam mı? )
kendini beğenmiş kızların yazdığı nickler (Kendini begenmiş olmak isteyen biri soruyor galiba )

Korku şiddet ile ilgili bir yazı yazmıştım Bu yazıyla korku şiddet meraklılarının sayısına şahit oldum bizzat İşte onların sorularından bazıları:
+18 korku şiddet video (bu yazı google'a farklı şehirlerden üç kez yazılmış )
korku gerilim şiddet işkence (işkence bir de haa!! )
korku şiddet ölüm (of be içim karardı )
+18 korku şiddet dehşet görüntüler (aman Allahım ben daha bişiy demiyorum)

Uçuktan bir muzdarip olan ben değilmişim İşte google'a doktor sanan uçuk mağdurlarının soruları::
burun uçuğu ilacı (durum vahim uçuk burundan çıkmış)
uçuğu yok etmek (yok olmaz izi kalır)
uçuklar neden oluyor (valla ben doktora sormuştum sorduğuma pişman olmuştum gel vaz geç sorma sen de )
dudakta çıkan uçuğa ne yapmak lazım (aradığın sorunun tam cevabı vardı bende iyi isabet)
dudak uçuğuna en yararlı şeyler (evladım önce doğru düzgün bir cümle kur)
uçuğa kolanya iyi gelir mi (güzel soru ve doğru adres)
uçuğa iyi gelen bitkiler ( itiraf ediyorum bunu ben de sormuştum hihihihi )
ısıtılmış tahta kaşık uçuğa iyi gelir mi (hahay babamın yöntemini kullananlar da varmış be)
Kolonya uçuğa iyi gelir mi (ayy güzel soru doğru adres dedik ya be )
burun kenarindaki puturlerin caresi (bunu çözemedim)

Çok da duygularımıza meraklıymışız İşte duygusal vatandaşlarımızın soruları:
duyguların dili adlı kitap hakkında bilgi (eferim doğru adres)
bastırılmış duygular (bastırılmışsa bulman zor gardaş )
nevzat tarhan duyguların dili okumak istiyorum (puahahaha istiyosan git satın al oku yahu)
idaellerimiz ve amaçlarımız önemi (önemini sen bilmiyorsan google hiç bilmez )
duygularımız neler (duygularının neler olduğunu merak eden şahısı görmek isterdim)
olumlu ve olumsuz duygularımız nelerdir (bunu gerçekten merak ediyormusun yoksa google'ı mi denedin)
Duygular hakkında yazılmış kitaplar (gözlerim yaşardı ya)
başka insanların duygularını fark edip onlarla bu duyguları paylaşmaktır (heyt be cümleye bak)
Güven ve kıskançlık (ikisi bir arada olmaz evladım o ne biçim soru)
umut ve idaellerimiz (bu iki kelimeyle benim sayfama gelmişler ya heytt be daha ne isterim bennnn )

Ve diğer sorular:

nidaya örnekler (fani bir örnek buldun hadi yine iyisin hahaha)

sigara tüttürme sahneleri (ayy meraka bak

insan ne kadar kan kaybederse ölür (bir dene istersen)

Iğdır valisinin mührünün örneği (valla bende değil)

blog nedır (sorusuna cevap buldu mu bende aceba

doların tavan ne kadar olur ekim 2008 (bunun benim yazdıklarımla ne alakası var bilmiyorum hihihih)

az nefes alıp verseydik bedenimiz ne gibi farklılıklar olurdu (bu soru mugla balıkesir hatay ist izmit eskişehir'den farklı tarihlerde sorulmuş ödev falan mı vardı aceba)

ayakkabı ayagıma 1 numara büyük geliyor ne yapayım (zuhahaha git değiştir arkadaşım google sana ne yapsın)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder