Bu Sitede Ara

AVEA JET NEDEN ÇOK YAVAŞ ÇÖZÜMÜ


Avea jet mobil modem neden çok yavaç sorusunun cevapları şunlardır ;
  1. Bulunduğunuz yerde Avea çekmiyordur.(TÜRKİYENİN %90INDA OLDUĞU GİBİ)
  2. Avea jet mobil modeminiz 3G ile degil GPRS ile çekiyordur. Buda en yavaş çekendir.

ÇÖZÜM ;

Siz en iyisi Turkcelle geçin yada fiber internete geçin...

 

6 yorum:

  1. kafayı yicem ya bu kadar mı yaşaş olur bu internet lütfen bi çiözüm bulsunlar...

    YanıtlaSil
  2. çözüm onlar değil siz bulacaksınız yani wınn'a geçin en iyisi bu yada jetin sınırsızı var onada geçebilirsiniz..

    YanıtlaSil
  3. benden sızlere dost tavsiyesi sınırsızıda aynı bok benı 24 ay tahaddutle haraca bagladılar resmen sınırsız avea jet kullanıyorum filim dahi izleyemıyorum sakın ama sakın sizde bu tuzaga dusmeyın bunların Allah belalarını versın avea mı uzak durun kardeşim ben dustum bu tuzaga sızde dusmeyın

    YanıtlaSil
  4. benden sızlere dost tavsiyesi sınırsızıda aynı bok benı 24 ay tahaddutle haraca bagladılar resmen sınırsız avea jet kullanıyorum filim dahi izleyemıyorum sakın ama sakın sizde bu tuzaga dusmeyın bunların Allah belalarını versın avea mı uzak durun kardeşim ben dustum bu tuzaga sızde dusmeyın

    YanıtlaSil